Nodig een raadslid uit!

6 december 2014

Nodig een raadslid uit!

Nodig een raadslid uit. De SP-Vlissingen heeft vijf volksvertegenwoordigers: vier in de gemeenteraad en een wethouder. Sjaak Rijkse ( Fractievoorzitter), Hans de Lange, Olga Penraat en Lian Colijn zitten in de raad. Zij proberen, om hun werk als volksvertegenwoordiger zo goed mogelijk te doen. Te luisteren naar wat er onder de inwoners van de gemeente Vlissingen leeft. Daarom zijn ze ook regelmatig op straat te zien en doen ze rondom bepaalde kwesties eigen onderzoek.

Maar het is natuurlijk mogelijk dat een individuele inwoner graag eens met een van onze volksvertegenwoordigers onder vier ogen wil praten over een zaak die hem/haar dwarszit of die vragen of ideeën heeft. Wat is er dan makkelijker dan een van hen bij u thuis op de koffie uit te nodigen en in uw eigen vertrouwde omgeving uw verhaal te doen?

Daarom hebben we besloten tot een nieuw initiatief: 'Kopje koffie met Sjaak, Hans, Olga of Lian'. Het is een kwestie van een telefoontje naar een van hen en de afspraak wordt gemaakt. Mocht u dus iets op uw hart hebben, aarzel niet maar bel ze en nodig ze bij u thuis op de koffie!