Strijd mee Stem SP !

26 januari 2022

Strijd mee Stem SP !

Foto: SPVlissingen

De SP is ook op gemeentelijk niveau bezig met het signaleren en analyseren van de tekortkomingen van het huidige systeem. Dit doen wij door met behulp van onze inwoners lokale problemen te signaleren, maar hier ook een gedegen analyse van te maken. Oplossingen voor deze problemen dragen wij aan vanuit onze kernwaarden: menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit. Want het is de combinatie tussen een goede analyse en onze kernwaarden die samen de échte oplossing vormen voor onze problemen.

Om deze strijd de komende vier jaar voort te zetten hebben wij een grondige analyse gemaakt op een zeven belangrijke thema’s: Zorg & Onderwijs, Wonen, Klimaat & Milieu, Werk & Inkomen, Cultuur & Ontspanning, Veiligheid en Integer Bestuur. Hierbij vragen wij de inwoners van de gemeente Vlissingen om de komende vier jaar samen met ons de strijd aan te gaan om van Vlissingen, Souburg en Ritthem een mooiere plek te maken.

Hoe kunt u in de bijlage lezen in ons verkiezingsprogramma met de pakkende titel : "Strijd mee, Stem SP!"

Meestrijden kan altijd. Graag zelfs! Dat kan bij het flyeren of buurten in de buurt, maar wellicht heeft u zelf een goede suggestie voor de campagne.

Laat het ons weten via vlissingen@sp.nl of via onze afdelingsvoorzitter Olga Penraat telefoon: 06-50966072