Campagne gemeenteraad 2018: DOE MEE!

30 januari 2018

Campagne gemeenteraad 2018: DOE MEE!

Foto: SP ... ©

CAMPAGNE GEMEENTERAAD 2018: DOE MEE!

Met ons verkiezingsprogramma ‘Met elkaar, voor elkaar’ gaan we de komende tijd een strijdlustige campagne tegemoet. Zoals de titel van ons programma al zegt kunnen wij dit niet alleen. Draag jij de SP een warm hart toe en wil jij met ons de handen uit de mouwen steken voor een socialere stad? Of je nu veel of weinig tijd hebt, graag de straat op gaat of liever achter de schermen helpt: we kunnen alle hulp de komende tijd goed gebruiken! Zo zijn wij op zoek naar:

• Vrijwilligers straatteam

Uiteraard trekken we tijdens de campagne volop de wijken in om met mensen in gesprek te gaan over de aankomende gemeenteraadsverkiezingen. We bezoeken winkelcentra, kloppen bij mensen aan en organiseren leuke prikacties. Nog geen of weinig campagne-ervaring? Uiteraard zijn er altijd ervaren vrijwilligers aanwezig ter ondersteuning. Of je nu vaak kunt helpen of slechts een enkele keer: meld je vooral aan bij Petra Coret, pcoret@zeelandnet.nl of 06-31559510

• Vrijwilligers creatieve team

Vind je het leuk om creatief bezig te zijn? Tijdens de campagne kunnen wij altijd hulp gebruiken bij het knutselen van promotiemateriaal voor onze straatacties. Ook zijn we op zoek naar mensen die het leuk vinden om campagneactiviteiten te fotograferen voor de website en sociale media. Belangstelling? Meld je aan bij Petra Coret, pcoret@zeelandnet.nl

• Folderaars

Natuurlijk willen we dat zoveel mogelijk mensen in de gemeente Vlissingen onze verkiezingskrant in de bus krijgen. Hiervoor zoeken we vrijwilligers die het leuk vinden om zelf campagnemateriaal te verspreiden in hun buurt. Hoeveel je bezorgt bepaal je natuurlijk helemaal zelf. Meld je aan bij Olga Penraat (penraat@zeelandnet.nl) voor meer informatie.

Vragen of suggesties voor ons campagneteam? Of wil je op een andere manier een bijdrage leveren aan onze campagne? Neem dan contact op met onze campagneleider Petra Coret, pcoret@zeelandnet.nl of 06-31559510. Wil je op de hoogte blijven van al onze campagneactiviteiten? Hou dan vlissingen.sp.nl/agenda in de gaten! Daarnaast tref je hier meer informatie over de data van de verkiezingsdebatten waar de SP aan deelneemt.