SP de straat op!

20 juni 2011

SP de straat op!

De SP is afgelopen zaterdag weer de straat opgegaan met de ZO-kranten. De ZO-krant is een gratis landelijke krant van de SP, dat viermaal per jaar verschijnt. In de ZO krant staan interviews, artikelen over hedendaagse politiek, maar bijvoorbeeld ook een recept voor een tomaten cocktail. De reacties van de mensen die een ZO-kranten ontvangen zijn meestal zeer positief.

Naast de reacties op de ZO-kranten, hebben wij afgelopen zaterdag ook veel reacties gehad op het openblijven van de bibliotheek. De bibliotheek in Vlissingen werd met sluiten bedreigd nadat het college een bezuiniging van een half miljoen euro had aangekondigd. Mede dankzij de handtekeningen actie van de SP is deze sluiting nu van de baan.
De vele leuke reacties die wij gehad hebben, bevestigd wat wij allang wisten: Als je aan de bibliotheek komt, kom je aan de Vlissinger!
En het laat ons ook weten dat wij als SP Vlissingen het juiste pas bewandelen. De voorzieningen voor de bewoners van Vlissingen moeten ook in tijden van crisis gehandhaafd blijven.