SP-Kamerlid Van Bommel komt buurten in Vlissingen.

15 februari 2010

SP-Kamerlid Van Bommel komt buurten in Vlissingen.

Op dinsdag 23 februari komt SP-Kamerlid Harry van Bommel op uitnodiging van de lokale SP-afdeling buurten in Vlissingen.

Hij bezoekt met raadsleden van de partij vanaf 16.00 uur het Middengebied in Vlissingen en zal vanaf 19.30 uur spreken in De Piek in de Hellebardierstraat in Vlissingen. Van Bommel zal ingaan op veiligheid in de buurt en andere SP speerpunten. Hij zal tevens de lokale lijsttrekker Lian Colijn-Ventevogel aan de tand voelen over het verkiezingsprogramma van de SP in Vlissingen.

Harry van Bommel

De SP richt de aandacht op het Middengebied omdat daar veel zaken spelen. In gesprekken met buurtbewoners wil de partij achterhalen hoe het gesteld staat met de veiligheid in de wijk en de oplossingen die zij zelf aandragen voor het terugdringen van de overlast.

De SP heeft op dit moment 3 zetels in de gemeenteraad en rekent op winst. ‘In de gemeente Vlissingen gaat het op veel gebieden goed mis, het is dus tijd voor een sterk tegengeluid.’ zegt lijsttrekker Lian Colijn-Ventevogel.

Het buurten in Het Middengebied begint om 16.00 uur op de kruising van de Bloemenlaan en de President Rooseveltlaan.

Meer informatie: Lijsttrekker Lian Colijn-Ventevogel 06-18257249 of 0118-418940
Afdelingsvoorzitter Sem Stroosnijder 06-38742245