SP-LID EN JONGER DAN 27 JAAR? LET DAN OP!

5 december 2022

SP-LID EN JONGER DAN 27 JAAR? LET DAN OP!

Foto: screenshot SP jongeren fb

Ben je al SP-lid en nog geen 27 jaar? Sluit je dan nu ook (gratis) aan bij de SP Jongeren! Je wordt dan op de hoogte gehouden van lokale en landelijke activiteiten en je kunt er daarna uiteraard ook aan deelnemen. Dus aarzel niet en doe mee!

Foto: SP Jongeren

Aanmelden is een fluitje van een cent. Ga naar de link hieronder en schrijf je meteen in. Omdat je al bekend bent in het systeem is dit zo gebeurt. Wil je eerst meer lezen hierover? Dat kan hier https://www.sp.nl/jong. Hier lees je over de standpunten en meer. LET OP: Van daar uit kun jij je als lid niet aanmelden, want dit is een formulier voor nieuwe leden.

Aanmelden SP Jongeren voor leden:

sp.nl/aanmeldenjongeren

Nieuwe leden zijn altijd welkom.

Heb je vrienden die geïnteresseerd zijn en het wel leuk vinden om ook lid te worden, dan kunnen zij dit doen met een ander aanmeldformulier. Gebruik daarvoor de link hieronder. Willen zij eerst meer lezen hierover? Dat kan dan natuurlijk ook via https://www.sp.nl/jong waarna zij wel meteen zichzelf als lid kunnen inschrijven vanaf hier.

Foto: SP / SP Jongeren

Aanmelden SP Jongeren voor niet leden: