Oproep : Doe mee!

13 juni 2018

Oproep : Doe mee!

OPROEP : DOE MEE!

Zonder leden geen partij! Dat geldt voor een actieve beweging als de SP nog veel meer dan voor andere partijen. De SP is namelijk niet alleen rond de verkiezingen actief, maar altijd. Wij zijn denkers, doeners.De SP afdeling Vlissingen draait volledig op vrijwilligers, die er samen hard aan werken hun  stad socialer te maken. Wij kunnen daarbij alle helpende handen goed gebruiken!

Sinds de laatste verkiezingen draait de afdeling op een beperkt aantal leden. Een te beperkt aantal leden. Door allerlei omstandigheden zijn er mensen weggevallen uit de functies die bemenst moeten worden om als volwaardige afdeling goed te kunnen functioneren. We zijn dus op zoek naar bewogen, kritische mensen gezien de uitdagingen waarvoor we staan die een functie binnen de afdeling willen bekleden. We noemen de afbraak van de sociale zekerheid, de decentralisatie, de groeiende kloof tussen rijk en arm.

Wie zoeken wij?
Mensen: man of vrouw, jong of oud, om de SP in de afdeling Vlissingen verder te versterken o.a. voor een functie in het bestuur ( voorzitter, organisatiesecretaris) bij de hulpdienst ( https://vlissingen.sp.nl/hulpdienst ) of als kerngroeplid. Ook mensen die willen helpen bij buurtonderzoeken of andere acties zijn van harte welkom. Afhankelijk van jouw specifieke interesse, vaardigheden en de tijd die je te besteden hebt.

Wat bieden wij?
Naast een gezellige omgang met alle anderen die voor SP actief zijn. Kortom: vrijwilligerswerk bij de SP is samen hard aan de slag, maar je krijgt er ook wat voor terug!

Wat kan jij doen?
Wil je iets doen voor de SP in onze afdeling, maar je weet nog niet precies wat?  Praat eens met de actieve leden over het werk in onze afdeling. Ook kun je contact opnemen met Priscilla Kuipers: 06-81912283 om te kijken welke mogelijkheden er zijn. Of neem contact op via vlissingen@sp.nl