SP organiseert inloopavond Orionis

21 maart 2013

SP organiseert inloopavond Orionis

De SP Vlissingen organiseert, naar aanleiding van tientallen klachten, 22 April aanstaande een inloopavond voor cliënten van Orionis. Op de inloopavond zal het SP tweede kamerlid Sadet Karabulut aanwezig zijn om te spreken, maar vooral ook te luisteren naar de verhalen van de cliënten, zodat ook de tweede kamerfractie op de hoogte is van de wantoestanden bij Orionis. Wethouder Marin de Zwarte van Vlissingen, tevens voorzitter van het dagelijks bestuur van Orionis, is ook uitgenodigd om op die avond te komen spreken. De locatie is het Arsenaaltheater in Vlissingen, hierbij nodigen wij alle cliënten uit om hun verhaal op die avond te komen vertellen. Tijdstip en agenda van deze openbare avond in het Arsenaaltheater volgen binnenkort. Daarnaast zullen vanavond om 18:00 uur een aantal gedupeerde hun verhaal doen bij Omroep Zeeland, wij hopen dat dit het begin is en dat deze en anderen ook op 22 April hun verhaal komen vertellen.