Vervanging van raadslid voor de SP Vlissingen Petra Coret

25 april 2017

Vervanging van raadslid voor de SP Vlissingen Petra Coret

Foto: Gemeente Vlissingen

Vervanging raadslid van de SP Petra Coret.
Op donderdag 1 juni tijdens de besluitenraad zal Hans de Lange beëdigd worden als raadslid voor de SP in Vlissingen. Petra Coret, raadslid voor SP sinds maart 2014, heeft wegens privéomstandigheden haar ontslag ingediend en zal door Hans de Lange worden vervangen.

"Het goed uitvoeren van het raadswerk vereist de nodige focus, inzet en tijd. Dit was geen makkelijk besluit en heb er het volste vertrouwen in dat er binnen onze partij kwaliteit aanwezig is om mijn vertrek op te vangen. Ik kijk met veel plezier terug op een periode van fijne contacten met mede raadsleden en andere betrokkenen, het college, de griffie en de ambtenaren bedank ik dan ook voor de zeer leerzame en interessante tijd de afgelopen 3 jaar" aldus raadslid Petra Coret

Foto: Ruben Oreel
Wanneer een gemeenteraadslid zijn/haar ontslag indient, benoemt de voorzitter van het centraal stembureau op grond van bepalingen in de Kieswet een vervanger voor de plaats die is opengevallen. Dhr. H. de Lange uit Vlissingen, reeds jaren actief voor de SP heeft aangegeven deze vervanging op zich te willen nemen.