SP Vlissingen presenteert haar 'Makelaardij Sociale Pandjes'

24 februari 2006

SP Vlissingen presenteert haar 'Makelaardij Sociale Pandjes'

Op zaterdagmiddag 25 februari om 13:00 uur presenteert de SP Vlissingen haar "makelaardij Sociale Pandjes". Wij zetten ons mobiele "makelaarskantoor" neer in de Lange Zelke ter hoogte van drogisterij het Kruidvat, om de Vlissingse burger kennis te laten maken met deze nieuw opgerichte "makelaardij".

Deze "makelaardij" is opgericht om aandacht te vestigen op het tekort aan sociale woningbouw binnen de gemeente Vlissingen, in het bijzonder op het terrein van het Scheldekwartier.
Het huidige college van PVDA-CDA-VVD richt zich meer op de sector dure huur- en koopwoningen en neemt te weinig initiatief t.a.v. het bouwen van voldoende sociale huur- en koopwoningen.

De "makelaardij Sociale Pandjes" wil op zaterdagmiddag graag met deze ludieke actie, serieus de mening horen van de burgers van Vlissingen, over de plannen van het college van B&W t.a.v. de nieuw te bouwen woningen op het Scheldeterrein.
Voor meer informatie:
Peter de Jonge
pmdejonge@tomaatnet.nl

Fotos van de 'makelaardij' en campagne
Video van de 'makelaardij' en campagne Videofragment is > 17,7 Mb dus lange laadtijd!