zondag 17 september Prinsjesdagprotest in Den-Haag

15 augustus 2023

zondag 17 september Prinsjesdagprotest in Den-Haag

Foto: schoollbus plaatjes

KOM 17 SEPTEMBER 2023 NAAR HET PRINSJESDAGPROTEST IN DEN HAAG!

Op de zondag voor Prinsjesdag komen wij op voor Nederland. Want het is tijd voor verandering!

Onder het kabinet Rutte 4 zijn onze kosten alleen maar gestegen, terwijl grote bedrijven woekerwinsten maken. Steeds meer mensen kunnen de kosten voor het dagelijks leven niet meer betalen. Niet alleen de boodschappen, maar ook de zorg, energie, wonen en OV zijn veel duurder geworden.

Onze lonen blijven achter en onze pensioenen zijn onzeker gemaakt. Als dezelfde partijen en dezelfde mensen die deze problemen hebben veroorzaakt het wéér voor het zeggen krijgen dan worden deze problemen niet opgelost. Sterker nog, er liggen plannen om nóg meer te bezuinigen op de verpleeghuizen en de thuiszorg. De zorg voor onze ouderen staat op het spel.

Onze samenleving en voorzieningen zijn door de politiek van Rutte jarenlang afgebroken. Het is genoeg geweest. Nederland kan zoveel beter als we opkomen voor onszelf en elkaar. Voor onze zorg, natuur en volkshuisvesting. Daarom komen we op 17 september op voor Nederland! Samen laten we zien dat het anders kan en dat het anders moet!

Dus kom op voor Nederland!

• Wanneer: 17 september, 13.00 uur
  • Waar: Den Haag, Koekamp (naast Den Haag Centraal)

Vanuit Zeeland vertrekt er die dag natuurlijk ook weer een bus. We hebben 60 zitplaatsen en het zou fantastisch zijn wanneer we met een volle Zeeuwse bus naar Den-Haag kunnen vertrekken.

Aan deze busreis zijn geen kosten verbonden!

We hebben de volgende opstapplaatsen: Vlissingen > Middelburg > Goes > de Wouwse Tol.

Meld je aan en neem jezelf, familie of (nog) niet leden mee.

Laten we er een gezellige, strijdbare dag van maken, want alleen als we ons organiseren kunnen we dingen voor elkaar krijgen.

Wat willen we in eerste instantie weten

• Je naam en/of de namen van de mensen die met je meegaan.
  • Je telefoonnummer en/of de telefoonnummers.
  • Waar stap je of stappen jullie op. ( Station Vlissingen, Station Middelburg, Station Goes, Wouwse Tol)
  • Heb je je opgegeven en kan je onverhoopts niet laat het dan zo snel mogelijk weten.

Je kan je aanmelden t/m zondag 10 september via pcoret@sp.nl !

Of via : https://kostenomlaag.sp.nl/prinsjesdagprotest

Na 10 september volgt, zodra alle gegevens binnen zijn, de verdere informatie mbt de vertrektijden van de busreis naar Den-Haag.