Leer de SP kennen in 3 avonden.

Om alle leden in Zeeland de mogelijkheid te geven om de SP beter te leren kennen, organiseren wij in 2021 drie verschillende avonden. Tijdens deze avonden hebben we het met elkaar over waar de SP vandaan komt, waar wij voor staan en hoe wij werken.

Op 17 februari 2021 starten we met de geschiedenis van de SP. Want om te  weten waar we naartoe willen, moeten we weten waar we vandaan komen. Vervolgens hebben we het op 24 februari 2021 over onze ideologie en waarom deze verschilt met andere partijen. Nadat we weten waar we vandaan komen en hoe wij de wereld zien is het belangrijk om erachter te komen hoe wij de wereld willen veranderen en hoe de SP werkt. Daarom vindt op 3 maart 2021 de laatste avond plaats over de organisatie en de werkwijze van de SP.

Vanwege de Corona-maatregelen vinden de avonden voor alle leden uit Zeeland digitaal plaats. Zo kunt u lekker vanuit thuis deelnemen. Hierover volgt nog extra informatie.

Lijkt het u wat om hieraan deel te nemen? Stuur dan een mailtje naar vlissingen@sp.nl